![]() |
#7 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Za różnice w spalaniu odpowiada głównie styl jazdy i fun factor. Moja NAT 1000 potrafi zmieścić się w 4,3, średnio bierze 6-7, na autostradzie przy 180 km/h + ciągnie 10.
W motocyklu pędzonym elektronicznym wtryskiem, z katalizatorem, sondami i automatyczna skrzynia biegów nie ma mowy o technicznych rozbieżnościach w spalaniu. Na wartość spalania ma wpływ styl jazdy i rodzaj trasy (wiadomo, że jak krótkie odcinki czy korek to spalanie idzie ostro w górę) plus oczywiście obwieszenie motocykla kuframi, szybami turystycznymi i innym badziewiem. ale przy przebiegach motocykla i radości która daje, ja wolę nie zastanawiać się, czy dużo czy mało. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
..najnizsze sr. spalanie na dlugim dystansie | yeuop | CRF 1000 L | 31 | 17.08.2018 15:50 |
Średnie spalanie .. | Nowy011 | Uklad paliwowy i wydechowy | 143 | 23.04.2018 22:21 |
TTR 600 - zasięg/spalanie | Marcin z Zakopanego | Inne - dyskusja ogólna | 18 | 20.02.2013 15:13 |
Czy mniejsze spalanie 7A to moduł ECU i TPS? | wieczny | Uklad paliwowy i wydechowy | 19 | 21.08.2009 23:04 |