Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.03.2021, 10:36   #7
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Za różnice w spalaniu odpowiada głównie styl jazdy i fun factor. Moja NAT 1000 potrafi zmieścić się w 4,3, średnio bierze 6-7, na autostradzie przy 180 km/h + ciągnie 10.
W motocyklu pędzonym elektronicznym wtryskiem, z katalizatorem, sondami i automatyczna skrzynia biegów nie ma mowy o technicznych rozbieżnościach w spalaniu. Na wartość spalania ma wpływ styl jazdy i rodzaj trasy (wiadomo, że jak krótkie odcinki czy korek to spalanie idzie ostro w górę) plus oczywiście obwieszenie motocykla kuframi, szybami turystycznymi i innym badziewiem.

ale

przy przebiegach motocykla i radości która daje, ja wolę nie zastanawiać się, czy dużo czy mało.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
..najnizsze sr. spalanie na dlugim dystansie yeuop CRF 1000 L 31 17.08.2018 15:50
Średnie spalanie .. Nowy011 Uklad paliwowy i wydechowy 143 23.04.2018 22:21
TTR 600 - zasięg/spalanie Marcin z Zakopanego Inne - dyskusja ogólna 18 20.02.2013 15:13
Czy mniejsze spalanie 7A to moduł ECU i TPS? wieczny Uklad paliwowy i wydechowy 19 21.08.2009 23:04


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.