|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Posty: 88
Motocykl: RD03
Online: 1 tydzień 3 dni 19 godz 49 min 26 s
|
Koncepcja takiej nowej, lekkiej wyprawówki za rozsądne pieniądze, którą można pojechać gdzie cię oczy poniosą, a przy tym serwisowo minimalistyczna, bardzo mi się podoba. Dużym plusem jest niezawodność i myślę, że popularność, bo to ma być motocykl dla mas.
Będę uważnie przyglądał się i kibicował projektom. Oczywiście trzeba mieć świadomość ograniczeń motocykla i wiedzieć do czego ma mi on służyć, żeby nie być rozczarowanym. Dla mnie główną kwestią jest czy nadaje się ona dla wysokiego, reszta to kwestia kompromisów. Co do mocy to Tajwańczycy zdaje się, bo ciężko mi jest ich język zrozumieć, wyciskają z tego silnika około 45 KM po zmianie pojemności na 312 cm3. https://www.youtube.com/watch?v=qwgnuj9gnNk Oczywiście to trzeba traktować jako ciekawostkę, a nie mod który trzeba zastosować. W każdym razie potencjał jest. Myślę, że po zdrowym tuningu te 35 KM i ponad 30 NM momentu będzie osiągalne bez większej szkody dla silnika i jego trwałości. Ostatnio edytowane przez wierny : 13.02.2022 o 09:06 Powód: film w oknie youtube |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |