![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,274
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 14 godz 42 min 55 s
|
![]()
15,8 V tylko w trybie recond 14.7 w trybie agm. Ja mam takiego potwora klasyczny prostownik na odczepach jego moc to 10A ale tam żeby osiągnąć taki prąd podnosimy napięcie. Dzis specjalnie dla was podpiełem go do naładowanego aku do poziomu 12.69v włączyłem go na pełnej mocy. Teraz proponuje się trzymać krzesła 17.10v i 9.5A a najsłabszy tryb na mojej besti to 14.36V
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 17:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 22.08.2014 23:28 |