Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.11.2020, 11:33   #14
SikorP


Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Wa-wa
Posty: 191
Motocykl: NAT 2018, CRF 450L, Ducati Desert Sled
SikorP jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 2 godz 25 min 13 s
Domyślnie

Ja już wsiadłem na CRF 450L, ale miałem kiedyś dylemat jak Wy i sobie pojeździłem na DRZcie (fajny sprzęt pancerny ale większość dostępnych to strucle), 2 różnych sztukach prawie nowych 250L w tym jedna po tuningu wydechu (obie nuuuuuda straszna, wół i muł), i kilku WRkach w tym stockowych. Naprawdę warto spróbować bo jak pisze Emek wrażenia z jazdy są zupełnie inne. WRka IMO tak samo wygodna, ale zrywniejsza, poręczniejsza i lżejsza a zawiasy jak w prawdziwym enduro a nie w skuterze. Kiedyś szukałem długo aż znalazłem za niskie naście tysięcy i doposażyłem, w życiu bym się nie przesiadł na 250L. Tak tylko radzę ;-)
SikorP jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
crf250-rally - ma ktoś u nas coś takowego ? jorge Honda - inna niż AT & NAT 289 18.07.2019 22:50


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.