Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.08.2020, 23:39   #10
Fizolof


Zarejestrowany: Jun 2012
Miasto: Wrocław
Posty: 876
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Fizolof jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 6 dni 23 godz 32 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał radiolog Zobacz post
Ciekawa teoria, znaczy zobaczę sarnę przebiegająca drogę i myk wyłączam kill switchem bo zagrożenie.
Całe życie wyłączam czerwonym i jakoś nigdy problemów nie było .
Ciekawe ja ta teorie dopasujesz do systemu bezkluczykowego, gdyby Honda się zdecydowała
Kiedyś killswich służył do gaszenia jak się człowiek wyjebał, żeby nie zatrzeć silnika z mokrą miską olejową ponieważ tak jest dużo szybciej niż szukać stacyjki i próbować przekręcić kluczyk. Obecnie nowe motocykle same gasną po przewróceniu więc ten guzik to taki trochę relikt przeszłości.
Fizolof jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dziwny dzwięk navy32 Silnik, sprzęgło, skrzynia 4 06.06.2020 06:57
Dziwny dźwięk erem NAT - Warsztat 11 04.12.2019 08:33
Dziwny dźwięk, stuki w silniku Bałtrok Silnik, sprzęgło, skrzynia 10 27.04.2019 10:53
dziwny dźwięk przy hamowaniu Reinchardt Hamulce, kola, opony 11 10.07.2012 07:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.