![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Nie wiem ile w tym prawdy, ale jak kupujecie regulator jamahy to doczytajcie. (Interesuję się tym ostatnio bo chcę go dodać do XR
![]() Regulatory chińskie mają dół zalewany żywicą, u chinola płacimy za regulator 80zł z wtyczkami na kable. US $18.99 41%OFF | YHC FH012AA Motorcycle Voltage Regulator https://a.aliexpress.com/_BffQZx9D Na allegro oczywiście przebitka jest kosmiczna, za 2 wtyczki wołają 60zł a sam regulator potrafi kosztować kilka stów. Oryginał ma od spodu blachę/metal jak na fotce niżej. Na allegro prawie nigdy nie ma fotki od spodu! Ten regulator istnieje chyba w 3 wersjach, fotki dałem podglądowe o co chodzi. Pytanie czy chinol musi być zły ... (ja na 90% kupie chinola na testy) skomplikowane urządzenie to nie jest i raczej powinno być ok. Ale jak już chcecie chinola to kupcie sobie tego za 80zł a nie z allegro za 500 ![]() ![]() ![]() Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |