![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,035
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 43 min 33 s
|
![]()
Ty, 2,75" powinna być ok.
Ciekawe dlaczego jest prawie o połowę tańsza od 90/90 21 ... nośność ma niższą, indeks ma S - do 180 km/h hmm, może opona warta zainteresowania zamiast typowej 90/90 21 w detalu 21" 90/90 kosztuje 320zł a 2.75 210zł, ciekawy jestem gdzie tkwi różnica poza nośnością edit: Dobra, mam 2,75 jest pośrednim profilem pomiędzy 80/90 21 a 90/90 21, może być zatem lekko niższa a szersza, co robi się niebezpieczne dla felgi. Jazda na niższym ciśnieniu może (ale nie musi) być trochę bardziej ryzykowna dla felgi
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M Ostatnio edytowane przez ramires : 24.07.2009 o 18:44 |
![]() |
![]() |