Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.07.2009, 08:11   #12
newrom
heu ?
 
newrom's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 931
Motocykl: RD07
newrom jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał raad Zobacz post
mi tam puki co trzyma i kręci, ale z ciekawości zapytam jak wygląda sprawa z aku żelowymi bo myślałem o zamianie na coś takiego?jest różnica w żywotności ,czy tam awaryjności? bo w cenie to na pewno
Z pozytywów to masz akku które się nie wyleje jak leżysz i nie trzeba robić dolewek, z minusów masz większą czułość na brutalne traktowanie (np zbyt duży prąd ładowanie). Ja nie widzę sensu stosowania go w AT.
__________________
RD07 & DRZ
newrom jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Padł tylny amortyzator GAMBOR Rama, zawieszenia, napęd 4 23.03.2011 22:26
Tylny amorek padł maeco Rama, zawieszenia, napęd 13 29.06.2010 23:16
Regulator napięcia - dlaczego padł kotwas Układ elektryczny i zapłonowy 2 22.06.2010 23:34
akku ? coś chyba za szybko padł ... puntek Układ elektryczny i zapłonowy 9 26.08.2008 11:51


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.