![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
heu ?
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 931
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
|
![]()
Z pozytywów to masz akku które się nie wyleje jak leżysz i nie trzeba robić dolewek, z minusów masz większą czułość na brutalne traktowanie (np zbyt duży prąd ładowanie). Ja nie widzę sensu stosowania go w AT.
__________________
RD07 & DRZ |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Padł tylny amortyzator | GAMBOR | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 23.03.2011 22:26 |
Tylny amorek padł | maeco | Rama, zawieszenia, napęd | 13 | 29.06.2010 23:16 |
Regulator napięcia - dlaczego padł | kotwas | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 22.06.2010 23:34 |
akku ? coś chyba za szybko padł ... | puntek | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 26.08.2008 11:51 |