Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.07.2009, 09:13   #7
klanol
:O
 
klanol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
klanol jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 21 godz 25 min 16 s
Domyślnie

chyba trzeba będzie kupić tani i wymienić za dwa lata. najtańsze widziałem za 140 zł. a jak będę gdzieś daleko jechał to wtedy kupię trochę lepszy. w tym roku daleko się nie wybieram. najgorsze jest to, że akumulator potrafi narobić nieźe szkód w sumie w samochodzie miałem nonejma kilka ładnych lat i działał.
__________________
:O
klanol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Padł tylny amortyzator GAMBOR Rama, zawieszenia, napęd 4 23.03.2011 22:26
Tylny amorek padł maeco Rama, zawieszenia, napęd 13 29.06.2010 23:16
Regulator napięcia - dlaczego padł kotwas Układ elektryczny i zapłonowy 2 22.06.2010 23:34
akku ? coś chyba za szybko padł ... puntek Układ elektryczny i zapłonowy 9 26.08.2008 11:51


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.