Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.04.2020, 21:33   #5
Pawel_z_Jasla
 
Pawel_z_Jasla's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,031
Motocykl: RD03
Pawel_z_Jasla jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 36 min 12 s
Domyślnie

Jak najbardziej diagnostyka kompem będzie zrobiona więc zobaczymy - nie wiem jednak czy błędy zapisują się w jakiejś pamięci Kata czy odczyt tylko parametrów w czasie rzeczywistym diagnostyki. Czujnika nie wykluczam - zobaczymy, choć objawy w mojej ocenie bardziej idą w kierunku problemu ze stabilnym zasilaniem w paliwo w sytuacjach kiedy silnik tego potrzebuje /bezproblemowy rozruch, stabilna praca w całym zakresie obrotów bez obciążenia, praktycznie idealne trzymanie niskich obrotów, pojawiające się "zadławienie" przy nagłym otwarciu przepustnicy pod obciążeniem niezależnie od rpm. Jeśli ktoś wie jak to jest z tym ewentualnym odczytem "błędów zapamiętanych" to bardzo bym prosił o info.

Ostatnio edytowane przez Pawel_z_Jasla : 16.04.2020 o 21:43
Pawel_z_Jasla jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Filtr powietrza AT - kolejne różne dywagacje (watek wydzielony) podos Uklad paliwowy i wydechowy 20 27.09.2021 12:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.