![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Garwolin
Posty: 1,737
Motocykl: RD07A
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 miesiące 2 tygodni 6 dni 6 godz 52 min 2 s
|
![]()
Na forum AT Niemcy była tabelka zużycia-awarii- przebiegu w kilometrach - podzespołów typu pompa i regulator w zależności od roku produkcji. Według niej pompa afryki z 1996 padała statystycznie po ok 110 kkm a z 2003 przy ok 45 kkm.
Użytkowanie afryki mojego szwagra i mojej potwierdziło i uwiarygodniło te statystyki. Franz. Używaną pompę, którą od Ciebie kupiłem 11 lat temu wzbogaciłem o płytkę od R2D2 i użytkuję bezstresowo przez 150 kkm, styki jak nowe. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 22:33 |