![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,523
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 13 godz 44 min 31 s
|
![]()
No więc afryka jeździ już i to pięknie.
Bardzo cichy silnik się zrobił - to też zasługa nowych łożysk i nowego kosza sprzęgłowego. Podsumowując: stwierdzamy, że winny stuków w tej afryce był zapchany smok olejowy - była zawalony w 2/3 i ciśnienie było zbyt niskie, podobny stuk występuje po złożeniu na nowo silnika zanim się prawidło nie napełnią wszystkie kanały olejowe (trwa to ok 1 min). W serwisówce Haynesa jakby co jest opis jak okresowo sprawdzać ciśnienie zewnętrznym manometrem - jest to przewidziana procedura serwisowa mimo obecności czujnika. Tak czy inaczej w tej AT powód to zapchany smok oleju. Po naprawie ciśnienie na cylindrach wzrosło o 1 BAR i jest super - to pewnie zasługa regeneracji głowic u fachowców. Jeździ pięknie i brzmi pięknie ... filmik wrzucam na zakończenie opowieści - motor był zimny jeszcze dzisiaj rano - przejechane ok 1 km. https://www.youtube.com/watch?v=Z2Xo...ature=youtu.be
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
wrzucenie silnika w rame rd07 | ostach | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 9 | 29.05.2010 14:10 |