Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.02.2020, 09:17   #10
MrWaski
 
MrWaski's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,248
MrWaski jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 6 godz 3 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał CzarnyCzarownik Zobacz post
Co do pomiaru ładowania - to chyba zawsze jest zapalanie lampki na podstawie napięcia w instalacji. Niskie napięcie na akumulatorze to brak ładowania, wysokie napięcie to ładowanie. Tutaj nie trzeba mierzyć żadnych prądów aby mieć pewność co do stanu ładowania bo tak działa akumulator.
Oj różnie z tym jest. Ja mam kontrolkę pokazującą kierunek przepływu prądu do akumulatora, a nie napięcie (od tego mam woltomierz). Czerwona - rozładowywany, zielona - ładowany. Sam polutowałem to ustrojstwo, ale to nie do Afryki. Przy dużej ilości odbirników (grzanetki, dodatkowe światła, 2 smarkfony, ładowarki do powerbanku i różnych akumulatorków) wiem jak się kształtuje bilans energetyczny, żeby nie zajechać na zlot z rozładowanym akumulatorem. Ale moja drynda ma alternator raptem 100 W, więc życie mnie zmusiło.
MrWaski jest offline  
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
wrzucenie silnika w rame rd07 ostach Silnik, sprzęgło, skrzynia 9 29.05.2010 14:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.