Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.02.2020, 00:03   #11
Lucass
 
Lucass's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Bracknell / Krosno
Posty: 57
Motocykl: CRF1000L
Lucass jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 11 godz 48 min 50 s
Domyślnie

Celem revalvingu jest zmiana zaworkow i shimm stackow na takie ktore dadza ci wymagana charakterystyke tlumienia po wymianie sprezyny na twardsza, I najwazniejsze po zmianie zaworkow masz mozliwosc szerokiej regulacji tlumienia, bo w standardach najczesciej poczujesz roznice dopiero po kilku kliknieciach a na dobrym zawiasie kazdy klik powinnien sprawic roznice,
@dzinks zanim zalozysz sprezyne wyslij tylni amortyzator razem z ta sprezyna do ludzi ogarniajacych temat i niech oni sie tym zajma, zobaczysz nie bedziesz zawiedziony napewno,
W USA tuninguja zawieszenie NAT z powodzeniem i ludzie sa zadowoleni z rezultatow wiec ja nie widze sensu ani potrzeby kupowania tylnego amora za 4/5k pln, lepiej zainwestowac ta kase w upgrade OEMowego
Lucass jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Upgrade hamulcowy iwan Hamulce, kola, opony 17 12.09.2014 21:26
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe Adagiio Rama, zawieszenia, napęd 8 10.03.2009 22:00


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.