![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Brak tłumienia brzmi jak poważny wyciek oleju. Możesz mieć 0 ciśnienia powietrza, ale jak jest olej to tlumienie będzie. Nabite powietrze do puszki podnosi ciśnienie oleju przez co olej nie bąbelkuje podczas pracy. Bez ciśnjenia tracisz tłumienie dopiero jak zawiecha bardzo dużo pracuje.
Dodam, że amor afrykański nie jest najprostszy do odpowietrzenia, ja przerabiałem trochę główny dekiel (było wywiertać dziurke do odpowietrzania) Mi za serwis pełny amora (tylko bez ruszania sprężyny) wyszło z 75zł licząc tylko połowę oleju, przejechał potem z 10k bez problemów, teraz moto było z nowym właścicielem na Islandii i też bez problemow. U mnie moto jeździło zapakowane, w dwie osoby, czasami po sporych wertepach, że był problem wyjechać ![]() Może samemu ogarnij temat i będziesz w końcu miał zrobione dobrze? Jeszcze potrzeba pompki do amorów, do kupienia w sklepie rowerowym. Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Amortyzator tył z Nowej do Starej | marecki999 | Wszystko dla Afryki | 3 | 04.10.2018 11:38 |