Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.08.2019, 09:47   #29
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,581
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 57 min 25 s
Domyślnie

ktoś testował inne panewki jak OEM? wybór i tak jest mały.... mi znany jest tylko allballs oraz JMT (tylko ślizgowe) zastanawiam się też z włożeniem blaszki 0.05mm pod panewkę ślizgową.

co do wytarć to u mnie przy 82.000km lewa anoda jest znacznie wytarta ale nie czuć progu prawa wytarcie a ok 2cm. Będę robić anodowanie później trzeba lagi zamontować odwrotnie bo wyciera się tylko z jednej strony i mam nadzieję zapomnieć już o tym.

zastanawiam się nad anodowaniem tutaj

https://wzl2.mil.pl/oferta/galwanize...owanie-twarde/

mogliby tylko sami sobie określić stop....

"Przy zamówieniu usługi anodowania twardego należy podać:

Stop z jakiego wykonane są detale
Stan utwardzenia stopu
Grubość powłoki
Wskazanie miejsca kontaktu elektrycznego
Rysunek techniczny"
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dolna półka - czy będzie jeszcze żyć? peter8700 Rama, zawieszenia, napęd 12 21.06.2017 23:13
Dolna półka??? Jacek12-j1 Wszystko dla Afryki 23 27.05.2014 22:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.