![]() |
|
Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania! |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Wa-wa
Posty: 191
Motocykl: NAT 2018, CRF 450L, Ducati Desert Sled
![]() Online: 4 dni 2 godz 25 min 13 s
|
![]()
No właśnie inny kształt może wpłynąć na położenie akcesoryjnej kiery względem ori owiewki i/lub dolnego deflektora. Sprawdziłem, że luzu za dużo nie ma. Do tego ori kiera rozszerza się dając po jakieś 2 cm możliwości przesunięcia klamek na stronę. Może z podwyższeniem będzie lepiej względem owiewki ale klamek dalej się nie ruszy. W aso twierdzą (ja nie rozbierałem jeszcze), że na końcach kiery są mosiężne ciężarki, które zdaje się że muszą się jakoś wkręcić w kierę. Podobno też ori kiera "jest podatna na drgania, więc lepiej nie kombinować". Generalnie ta kiera bardzo mi przypomina układ z GS'a :-)
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
kierownica | sizyrk | Wszystko dla Afryki | 14 | 21.08.2015 16:18 |
Telepiąca się kierownica !!!!!!!!!!!!!! | STRUś | Rama, zawieszenia, napęd | 33 | 25.08.2008 12:48 |