Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 05.06.2019, 12:18   #5
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
Domyślnie

Właśnie miałem powiedzieć, że jak dobrze pamietam to w ATAS Twoja „przypadłość” jest standardem.

Jeśli chodzi o rozwiązanie to zastosowali z Crosstourera (albo Crossrunnera) - w każdym razie gorsze.

Poniżej mój post, gdzie opisywałem różnice w tych motocyklach - chodzi o kierunkowskaz.
http://africatwin.com.pl/showpost.ph...&postcount=129
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Szyba os ATAS vs. ori wysoka madafakinges Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 46 24.04.2021 06:46
Gmole nat/atas Dario Gadżety / wyposażenie 3 18.03.2019 22:55
Tank Bag ATAS muszel72 Gadżety / wyposażenie 10 22.01.2019 12:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.