Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.05.2019, 22:38   #38
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,581
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 57 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał lukasz82 Zobacz post
Witam kolegów. Stała maszyna jakoś od drugiej połowy lutego do wczoraj w ASO. W międzyczasie wymienione zostało rzekomo: łożyskowanie wszystkich elementów kosza sprzęgłowego i napędu kosza, wałek wyrównoważający, pompa oleju i dopiero po wymianie pompy (która jest napędzana wałkiem wyrównoważającym) dźwięk ponoć ustał. Wszystkie mierzone współrzędne części były na poziomie normy, więc nie było jednoznacznie stwierdzonej przyczyny stuków. Po wymianie większości podejrzewanych części rzeczywiście grzechotania nie ma na obecną chwilę, ale przejechałem się 5 km i usłyszałem, że z okolic kosza dobiega piskliwy, szumiący dźwięk tarcia o bardzo wysokiej częstotliwości - głośny, wyraźnie słyszalny (i nikt mi nie wmówi, że tak było wcześniej, bo już dobrze znałem dźwięk tego silnika). Dziś rano pojechałem pokazać to do Hondy i usłyszałem od mechanika, że nic dziwnego tam nie słyszy, one tak chodzą. A rozwiązanie problemu jest takie: po weekendzie mamy wykonać porównanie dźwięku salonowej nówki z moim silnikiem. Pewnie wszyscy słuchający nic nie usłyszą dziwnego u mnie, tylko ja I co panowie, to nowa bardzo rzetelna metoda, żeby stwierdzić, czy u mnie w silniku jest wszystko w porządku Swoją drogą Pan mechanik jest bardzo miły i zna się na rzeczy, poświęcił też pewnie sporo czasu na moją maszynę, ale chyba jest w tej sprawie drugie dno niezależne od niego.
sporo się napisałeś, ale te silniki nie należą do najcichszych i niewiele mają wspólnego ze starą tylko szumiącą hondą słuchałem już kilka sztuk i na zimno lubą lekko grzechotać coś w rodzaju pierwszych oznak stuków kosza RD07, gwizd też jest charakterystyczny dla tego silnika bo jest sporo kół zębatych z kasowaniem luzu międzyzębnego i to lubi gwizdać w jednym mniej w innym więcej.... całe wnętrze silnika jest w oleju i tam nie może nic piszczeć bo inaczej musiałoby się coś zacierać i albo jest b.wysoka temperatura albo brakuje smarowania (np. błędny montaż któregoś z elementów)
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dziwny hałas w silniku na drugim biegu. mazurrd07 Silnik, sprzęgło, skrzynia 5 19.04.2016 13:58
Ciało obce w silniku siup Silnik, sprzęgło, skrzynia 7 17.07.2014 07:19
Co sprawdzić przy zdemontowanym silniku? Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 23.02.2009 15:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.