|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,663
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 26 min 28 s
|
Wiec wystarczy Ci zwykly dystans na fatbar i dluzsze sruby.
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
Tak, wiem. Właśnie o to pytam - jaki? Jakieś sprawdzone opcje?
Albo inne rozwiązanie, np. wyższe wieżyczki? Albo podkładki dystansujące pod wieżyczki (np. Nomad-Adv ma takie: https://www.nomad-adv.com/store/p231...ar_risers.html). Może problem z dupy, bo pewnie każde rozwiązanie będzie działało zapewne tak samo. |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 64
Motocykl: Husky 701, CRF 250L Rally, 1200GS LC Rallye
Przebieg: XX000
Online: 6 dni 2 godz 55 min 35 s
|
Też zastanawiam się nad podniesieniem kierownicy w H701. Moje przemyślenia są takie:
- kierownica jest bardzo nisko, niżej niż na 1200GS czy CRF250L, - na stojąco jest mi niewygodnie, pozycja jest pokurczona, - przez to zauważyłem, że najczęściej wybieram jazdę na siedząco, wstaje rzadko kiedy, Chcę podnieść kierownicę o 25mm. Trzeba jednak pamiętać że w Husce jest ona zamontowana na gumowych tulejach, wyższe podniesienia tworzą sporą dźwignię i trzeba ten element zastąpić odpowiednikiem wykonanym z metalu. W KTM jest to https://ktmsklep.pl/79001940144-hand...nt-bushing-kit ale jeszcze nie wiem czy spasuje. Co do samych riserów to za ich wykonanie wziął się ostatnio Ron Bullet (MadMechs - można znaleźć na fb). Takie zamierzam kupić. |
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
Cytat:
Informacyjnie - kabli starcza (trzeba rozpiąć trytytki w lampie), jednakże przewód sprzęgła i hamulca przy takim podniesieniu jest na styk. |
|
|
|
|