Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.03.2019, 08:34   #11
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,755
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 22 godz 16 min 32 s
Domyślnie

BTW - 'heavier click at odd times' - czyli mocniejsze cyknięcie w niecharakterystycznych momentach miałem zarówno w VT500 jak i XL600 - w obydwu na tylnych garnkach - na 100 była to głowica. CHGW co to było. silniki pracowały prawidłowo, zawory OK. nigdy się nie dowiedziałem.

no nic - szczerze życzę wyjaśnienia takiej sprawy. motocykl nowy, spełnione marzenie, kupa kasy wydana a tu coś nie gra. recepta na wkurw i frustrację gotowa, tym bardziej, że nie pojedziesz bracie do ASO zadać pytania niestety.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) paku Kwestie różne, ale podróżne. 11 23.06.2013 20:37
malowanie silnika? malikut Silnik, sprzęgło, skrzynia 81 29.12.2011 03:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.