|
![]() |
#40 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 41 min 55 s
|
![]() Cytat:
(..) rozbierając rozrząd zauważyłem, że dźwigienki zaworów EX mają duży luz boczny, nie mierzyłem tego ale przesuwając je po trzpieniu bez problemu można nimi stukać na boki (może to być ok 2mm) w silnikach hondy z lat ubiegłych gdzie występowały dźwigienki zaworowe na trzpieniu także był luz, ale była podkładka sprężysta, która trzymała dźwigienkę dociśniętą do jednej strony kasując ten luz. oto przykład co więcej serwisówki bardzo często podają graniczne wartości dla luzu osiowego dźwigienki a w CRF próżno szukać takich danych... podczas wciskania zaworu na dźwigience są spore siły i przy takim luzie osiowym jakoś dziwnie mi to wygląda... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 10.03.2019 o 23:14 |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) | paku | Kwestie różne, ale podróżne. | 11 | 23.06.2013 20:37 |
malowanie silnika? | malikut | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 81 | 29.12.2011 03:08 |