![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#34 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2019
Miasto: Szczecin
Posty: 25
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 21 godz 58 min 39 s
|
![]()
W KTM'ie LC4 padł mi kiedyś aku. Wstawiłem jakiś tam tajwanski polecany przez sprzedawcę i skończył żywot po 2 tygodniach. Kupiłem najtańszą Yuasę i jeździłem kolejne 6 lat aż sprzedałem KTM'a. Nowy własciciel pewnie jeszcze na nim pojeździł albo jeździ.
W GS'ie 1200 żelowy Exide z logiem BMW padł po 1,5 roku a kosztował ponad 200 euro. Wstawiłem Yuasę za 220 zł i jeździ już ponad 4 lata. Nie wykazuje żadnych oznak starzenia. W KTM'ie 990 poprzedni właściciel wstawił nową Vartę. Na jesieni coś słabo kręciła. Podczas zimowego przeglądu okazało się że ma nieszczelność/peknięcie przy klemie. Klema cała skorodowana. Czas życia Varty około 2 lata. Też wstawię Yuasę.... najtańszą.... |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumulator RD04 wymiary | Poncki | Układ elektryczny i zapłonowy | 35 | 23.05.2017 18:55 |
Akumulator żelowy RD04 Wersja alternative | Wojak | Układ elektryczny i zapłonowy | 26 | 12.12.2012 10:44 |