![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
![]() Cytat:
Natomisat "zwykłe" reisery mają różne rozmiary. Zazwyczaj jest to 15-30mm. W każdym przypadku musisz sprawdzić, czy przewody sięgną. Jeśli przewody mają odpowiedni zapas to nic nie musisz modyfikować. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
[/IMG]Zamontuj obniżone stopki. Oprócz tego że będziesz niżej stał to zwiększy Ci się komfort jazdy. Póżniej weż się za kierownicę
W żadnym swoim enduro nie mam takiej wygodnej pozycji co w Trampku Akcesoryjne obnizone podnóżki są z XRV 750 .Pasują do trampiszona . Enduro-Fußrasten: Als im Forum gebrauchte, aber neuwertige Bosley-Fußrasten angeboten wurden, habe ich nicht lange überlegt, sondern sofort reagiert. Die Fußrasten sind deutlich breiter und 30 mm tiefer als die originalen. V.a. die tiefere Position für einen noch entspannteren Kniewinkel war der Grund, sie zu montieren. http://crf1000l-at.blogspot.com/p/zu...hutzbugel.html Made in Touratech lub https://www.facebook.com/Bosleys-Pegs-1329344163774808/ ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 01.03.2019 o 16:20 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Doruchów
Posty: 59
Motocykl: Była CRF1000L, jest KTM 1290 SAS
![]() Online: 5 dni 14 godz 28 min 43 s
|
![]()
Oj, to chyba zbyt dużo. Ja myślałem o 3cm max. Dzisiaj pomyślałem że dorobię z tworzywa na testy takie dystanse i sprawdzę na sucho.
Cytat:
Poza tym czytając blog gościa, do którego dałeś link, pojawiają się inne problemy związane z przesunięciem podnóżka do tyłu : sięganie do dżwigni. JA mam stopę o rozmiarze 42, więc wstępnie upatruję tu problem. Ale przyznam, że logicznie patrząc, wolałbym obniżyć podnóżki, niż podnosić kierownicę... środek ciężkości, jazda na siedząco. Tylko gdzie takie coś kupić i ciekawe jak z głębokimi winklami... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Przecież wskazałem ci gdzie kupić
Touratech i strona na facebooku lub używka w necie . U mnie w Trampku problemów ze stopkami brak. Żeby przytrzeć podnóżkami musiałbyć się bardzo głeboko złożyc. Szybciej opony stracą przyczepność niż zawadzisz o asfalt swoje kupiłem na ebay nowe http://motobau.de/product_info.php?i...rica-twin.html Specyfikacja - pasują do Honda XRV650 (87-90), XRV750 (89-03), XL600V (87-99) und CRF1000L (15-) jest w ciul tematów w necie o obnizonych podnóżkach do CRF 1000 albo ci się nie chce albo słabo szukasz ![]() https://trueadventure.de/forum/viewt...t=691&start=30 jeden z niemców kupił w czechach szukając na niemieckich stronach wpisz w google - tiefer fussrasten CRF 1000 ![]() No , ale niektórzy jezdzą ostro
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 01.03.2019 o 18:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
Mam podnóżki Touratech'a - zwykłe, nie są obniżane. W zakręcie przecieram z powodzeniem z obu stron.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
obniżone podnóżki dla kierownika | PiotrVN | Wszystko dla Afryki | 16 | 15.07.2023 23:23 |