![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
|
![]()
czyli dla CRF "riding sag" przód i tył można przyjąć na 30% skoku zawieszenia?
z lektury jest jeszcze "free sag" no ale jeden wyklucza drugi bo motocykl sam jeździć nie będzie ![]() ps. fajny artykuł! "Trzeba jednak pamiętać, że tuningowe zawieszenia zazwyczaj są dużo twardsze i trzeba jeździć dużo szybciej, aby być w stanie wykorzystać ich możliwości." wiecie co z doświadczenia wiem jak niewiele osób a nawet bardzo niewiele to ogarnia nawet w minimalnym stopniu, dostrzegam teraz dlaczego BMW robi taki interes na takich bajerach jak ESA czy dynamic ESA .... (mówimy tutaj o amatorskich aspiracjach zarówno terenowych jak i drogowych) dla zwykłego zjadacza chleba wybiera sobie ikonke kasku 2 kasków bagażu i ma to zrobione bez zawracania sobie głowy wyższą matematyką ![]() Ostatnio edytowane przez mdxmd : 13.02.2019 o 12:15 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Upgrade hamulcowy | iwan | Hamulce, kola, opony | 17 | 12.09.2014 21:26 |
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe | Adagiio | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 10.03.2009 22:00 |