![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#11 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
![]() Cytat:
Na asfalcie każda kostka będzie miała mniejszą przyczepność niż opony z typowo szosowym bieżnikiem. Trzeba mieć tego świadomość. Sam mitas podaje w specyfikacji, że to 80% teren, a tylko 20% asfalt: http://www.mitas-moto.com/en/product...2-f3f172488a95 Póki co nie znalazłem lepszej długodystansowej kostki, co nie oznacza, że jest ona idealna. Na torze w Starym Kisielinie bezproblemowo je zamykałem i wyprzedzałem CBRki 600 na łukach. W słońcu, deszczu i śniegu też zdarzało mi się jeździć. Z tym brakiem przyczepności to taki urban legend, gdyż od 2015 zmieniona jest mieszanka (tak wyczytałem). Przed 2015 rzeczywiście przyczepność była gorsza. PS Plus od "zwykłej" różni się tylko bieżnikiem. W plusach "kostka" jest większa niż w zwykłych. No i plusy mają GSowe rozmiary. |
|
![]() |
![]() |