![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
BANDA LUBLIN
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,083
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 12 godz 12 min 30 s
|
![]() Cytat:
Da się, pewnie, że da się. Znam też inne, różne przykłady na to, że da się. Sumarycznie jednak, czy warto? Ja uważam, z doświadczenia, że nie. Inni mogą tego doświadczenia nie mieć i mogą też ganiać w nie wiedzy, a różnie się to może skończyć... Zdrówka. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Kończąc tylko dodam że największa różnica jest nie przy jeździe na wprost i nie w łagodnych zakrętach ale w tych blisko zamknięcia opony.
Wtedy styk opony zbyt szerokiej maleje a w odpowiedniej jest utrzymywany. Czyli jeśli za szerokiej opony względem felgi ( z powodu jej zawinięcia) nie zamkniemy ...... to po co tą za szeroką stosować ?
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |