|
![]() |
#1 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
KLR pociągnie tak jak DR ok 150 ale to już kosmiczna prędkość. Moją DR leciałem licznikowo 160 i wrażenia jak w rakiecie. Jakby się miało to zaraz rozlecieć. Natomiast to podobne kowadło do DR tylko ze sporą nadwagą. Bardzo dobry i chwalony sprzęt. Sporo lepsze na czarnym a dużo gorsze w terenie niż Suzuki.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: warszawa / siedlce
Posty: 365
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 12 godz 55 min 21 s
|
![]()
80 % asfalt, 20 lekki piach i utwardzone drogi w lesie, opona leciutka kostka, tak jak annake wild lub annake 2 (to już prawie asfalt) , bo tkc 80 to już grubsza kostka.
Generalnie drogowo z możliwością wjechania w sypki piach ale bez dużego błota ![]() Ostatnio edytowane przez marcos : 24.01.2019 o 14:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
kawasaki klx , kle , klr |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Różnice między Garmin 60csx a 60cs | werzaba | Hardware | 29 | 11.04.2013 09:34 |