![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 7 godz 12 min 0
|
![]()
Koledzy. Pasowałoby wyjaśnić wyczerpująco ten temat ponieważ gra warta jest świeczki a dokładnie to 452,46 GBP, czyli coś ok. 2170 PLN, bo tyle kosztuje oryginalny akumulator ELIIY HY110 montowany w ATAS od 2018 roku.
I tutaj moje głowne pytanie. Czy ten "nasz"akumulator mający na obudowie napis Li-ion nie jest w rzeczywistości akumulatorem typu LiFePo4 ? Wbrew pozorom nie jest to głupie pytanie, ponieważ większość filmików (w tym filmik przytoczony w tym wątku) na YT o motocyklowych alumulatorach oznaczonych jako Li-ion pokazuje, że to w rzeczywistosci są to akumulatory LiFePo4 a to Li-ion to tylko skrótowe oznaczenie. Pytanie zadaję dlatego, że na opakowaniu ładowarki CTEK LITHIUM XS jak byk napisane jest że służy tylko do LiFePo4. To jak, odpowie ktoś konkretnie czy CTEK LITHIUM XS nadaje się do ładowania akumulatora Li-ion w nowej AT Adveture Sports? PS. Może odezwał by się ktoś z serwisu Hondy - wiem, ze czytacie to forum ? |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 10:19 |
Akumulator do AT | Kobra | Układ elektryczny i zapłonowy | 29 | 26.02.2018 16:05 |
Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 00:42 |
Akumulator do 0 7a | jorge | Układ elektryczny i zapłonowy | 39 | 30.01.2015 10:43 |
[FAQ] Akumulator | podos | Regularne czynności serwisowe | 13 | 05.01.2009 10:31 |