Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 31.10.2018, 12:40   #13
szelas


Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 248
Motocykl: CRF1000D
szelas jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 19 godz 38 min 51 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał tomeks Zobacz post
Zastanawia mnie dlaczego mało popularne jest rozwiązanie pośrednie tj. zastosowanie w manualu oryginalnego Quick Shifter'a Hondy - pozwala ponoć zmieniać biegi bez użycia sprzęgła i odejmowania gazu, zarówno w górę jak i w dół. Mamy lżejszy motocykl o 10 kg, jadąc na stojąco zmieniamy biegi bez odrywania ręki na sprzęgło, zyskujemy czas przy zmianach biegów itp. Koszt ok 2500 -3000 zł.
Nie wiem tego na pewno ponieważ nie używam ale interesuje mnie Wasze zdanie, szczególnie tych osób, które użytkują takie rozwiązanie.
Doświadczenie z NAT mam mikre, 3h testówką manualną z QS, jeździłem również (testówką) BMW 750GS z QS, a z DCT tylko NC750X i moje zdanie jest takie, QS to jakaś lipa jest, nie podobało mi się, w każdym razie nie na tyle, żeby za to płacić więcej jak 5zł. DCT jest zdecydowanie fajniejszym rozwiązaniem. Poza tym QS działa dobrze (przynajmniej takie jest moje spostrzeżenie) tylko wtedy jak się daje w palnik, przy łagodnym przyspieszaniu jakoś tak dziwnie szarpie, dławi się.
szelas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.