Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.10.2018, 02:57   #40
mariusz1984_katowice


Zarejestrowany: May 2016
Miasto: Orzesze
Posty: 37
Motocykl: nie mam AT jeszcze
mariusz1984_katowice jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 godz 31 min 28 s
Domyślnie

Mierzyłem ramę w swoim TA - metodą "na sznurek" ...

"na sznurek" - czyli współpłaszczyznowość kół (czy są w jednej płaszczyźnie) i rownoległość płaszczyzn koła przedniego i ramy (a więc czy główka ramy nie jest skrzywiona),

+ pomiary całej ramy z poziomicą,

da się - z bardzo dobrym skutkiem, jednak wymaga to rozebrania motocykla z wszystkich części i co najmniej 2 godzin czasu, spokoju, pomyślenia,

Przy zakupie trudno to zrobić - trzeba jechać na pomiar,

Można sprawdzić czy motocykl nie jest po wypadku (wybite odbojniki, ślady szlif'u) - lub zmusić sprzedającego do podpisania odpowiedniego oświadczenia.

ściąganie też jest sygnałem ... ale ściągać może z wielu powodów - przykład: ściąga na rondzie - ściąga, bo tylna oś jest ustawiona krzywo przy regulacji łańcucha.
mariusz1984_katowice jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Tylny dodatkowy błotnik (wydzielone ze sprzedaży) Novy Gadżety / wyposażenie 17 05.01.2021 14:54


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.