Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.10.2018, 17:04   #13
Greg the Pole


Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Western Canada
Posty: 10
Motocykl: 2017 Tri color 6 spd manual
Przebieg: 13 k km
Galeria: Zdjęcia
Greg the Pole jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 godz 6 min 48 s
Domyślnie

I'm talking from experience with my AT, and my buddy's AT, and not other bikes. Glad your GS is working for ya.
As a reference, my XT1200 that logged 90k km on 60/40% road/off road had zero issues with the suspension.

Both 2017 ATs need new tubes at less than 15k km.
Honda has totally dropped the ball on the 2016/2017 bikes.
my forks are done at 13k km.. that's total shit.
Even if the bike was ridden on road, the coating will wear, as the design sucks balls.
The AT fork has:
-Excessive flex
-poor bushing placement design (too close to the end of the outer tube)
-Bushing thickness is insufficient, causing slop. This can be worked around with a shim or three behind the inner bushing
-valving is poor if used as intended

pictures...tell a thousand words..

Ostatnio edytowane przez Greg the Pole : 09.10.2018 o 17:23
Greg the Pole jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dolna półka - czy będzie jeszcze żyć? peter8700 Rama, zawieszenia, napęd 12 21.06.2017 23:13
Dolna półka??? Jacek12-j1 Wszystko dla Afryki 23 27.05.2014 22:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.