Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.09.2018, 16:43   #11
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Prince Zobacz post
Niestety jeśli dojdzie do przeciągania gwintownikiem resztek to sie nie dowiemy co było grane. Szkoda by było. Swoją drogą nie lepszy od wiertła byłby też lewy gwintownik? Widzę ze są normalnie dostępne.
Nie bedzie lepszy bo co Ci da lewy gwint przy M4 jesli M6 w orginale nie dalo rady? Trzeba zebrac material do minimum by rozprezyc gwint i szarpnac go w tyl, lewe wiertlo ma to zrobic. I tak juz pojechales 3,8 troche nie potrzebnie, zostaw material by wierlo mialo w czym pracowac. Prowadzenie masz juz az za duze wiec poczekaj na wiertlo bo jeszcze bardziej skomplikujesz sprawe. Wiem ze nie latwo czekac gdy bebechy na wierzchu ale mozesz sobie czasem narobic jeszcze wiekszych problemow. Wykretakow czy innych ''torx'' tez bym nie tetowal.
Tak wyglada moje zdanie co zrobisz to twoja sprawa
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jaki dokładnie jest gwint na szprychach AT?? JarekAT Hamulce, kola, opony 1 04.09.2013 10:49
Gwint czujnika ciśnienia paku Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 03.09.2009 15:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.