Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.09.2018, 11:56   #11
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Prince Zobacz post
Też mam temat. Od piątku nad tym dumam. Miejsce akcji: warszawa. Dotychczasowi super bohaterowie to propan-butan, mały acetylen, pani spawarka i teraz czas na kapitana obróbkę. Co byśta zaproponowaliśta?

Jak usunąć- mniejsza z gwintem, ale musi być osiowo. Bo to ośka poślizgacza nierządu.
Piec na stole czy w ramie? Co robiles super bohaterami bo tam ani nie ma do czego dospawac ani co grzac No chyba ze efektten jest skutkiem poprzednich zabiegow. Na poczatek lewe wiertlo proponuje jak nie pojdzie to tylko rozwiercic i nagwintowac.
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jaki dokładnie jest gwint na szprychach AT?? JarekAT Hamulce, kola, opony 1 04.09.2013 10:49
Gwint czujnika ciśnienia paku Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 03.09.2009 15:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.