|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
taaak, świeży- od listopada 2004...
![]() |
cokolwiek by nie mówił n/t takiego uszczelnienia /Dzieju, Ty to zawsze szukasz dziury w całym
)/- gdyby się udało jakoś zastosować ten specyfik do dętkowych kół- jastem za, i to bardzo- widziałem kilka razy , co może się dziać przy złapaniu przedniej gumy przy 110/godz- i mówię Wam- nie jest lekko, niektórym się udaje wyjść cało innym nie - inaczej mówiąc: bardziej mnie interesuje to, że jakoś wyhamuję łapiąc przednią gumę przy setce niż to, czy daleko mam do gumiarza![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
Online: 1 miesiąc 21 godz 59 min 27 s
|
Cytat:
![]() Jeśli wiemy i mamy świadomość, że wjechaliśmy na zonka ... Jeśli zaś - co jak myślę większość z nas by robiła - jeździsz i nie sprawdzasz opony (przecież nie masz ubytku powietrza) a wjechałeś już na parę dziur to może się duże kuku przytrafić i to wetdy kiedy się tego nie spodziewasz. Pytanie jakie uszkodzenia mogą się przytrafić w oponie jak będzie miała gwoździe w sobie ... ? lub jest po gwoździach ?
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa
|
|
|
|