![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
dlatego Kazmir nie wchodze w klasyczne wykretaki. pisalem o ich wadach - wchodzisz = rozpierasz bo masz gwint ktory ciagnie i rozpiera. tu jest inne podejscie, zobacz. wchodzisz uderzeniem i masz ostrza. wada taka ze nie zyskujesz zaciecia wraz z obrotem jak w przypadku klasycznych wykretakow. ile zaciales impaktem tyle twoje. lewy wykretak sie zaciesnia przy obrocie ale i rozpiera tak male srednice.
reasumujac: dupa zawsze z tylu p.s. przyszla pacza. mam mieszane uczucia ![]() ![]()
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 02.08.2018 o 10:36 |
![]() |
![]() |