Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 31.07.2018, 21:45   #11
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,591
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 10 godz 10 min 43 s
Domyślnie

dlatego Kazmir nie wchodze w klasyczne wykretaki. pisalem o ich wadach - wchodzisz = rozpierasz bo masz gwint ktory ciagnie i rozpiera. tu jest inne podejscie, zobacz. wchodzisz uderzeniem i masz ostrza. wada taka ze nie zyskujesz zaciecia wraz z obrotem jak w przypadku klasycznych wykretakow. ile zaciales impaktem tyle twoje. lewy wykretak sie zaciesnia przy obrocie ale i rozpiera tak male srednice.

reasumujac: dupa zawsze z tylu

p.s. przyszla pacza. mam mieszane uczucia strasznie to delikatnie wyglada tak w sam raz zeby sobie w uchu pogrzebac
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 02.08.2018 o 10:36
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.