Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.07.2018, 17:07   #18
kristoch
 
kristoch's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Wrocław
Posty: 1,001
Motocykl: *
kristoch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 17 godz 53 min 8 s
Domyślnie Potestowałem NAT w Grubszym terenie - wnioski 😊

Hm.. Autorytet pozytywnie o DCT. Świat się kończy 😉. Super!
I choć nie mam doświadczenia w terenie to DCT moim zdaniem jest lepsza niż manual. I to nieprawda, że nie ma półsprzęgła - na niskich obrotach i przy zmianach biegów szczególnie w trybie G jest zauważalny uślizg o ile jest opór toczenia. A w trenie zwykle jest.
Po 2 latach i 35 kkm znalazłem 2 wady DCT:
1. Przy jeździe poniżej 3-4 km/h chyba i bez oporów toczenia jest taki moment, że rozłącza sprzęgło i trzeba dodawać lekko gazu i się jedzie zero-jedynkowo. Tu jedynie manual i półsprzęgło byłyby lepsze.
2. Jak jest słaba bateria i zgasi się na włączonym biegu (nie naciskając wcześniej N) to później może być problem z uruchomieniem silnika bo nie ma prądu by siłownik wrzucił na luz.

👍

Ostatnio edytowane przez kristoch : 28.07.2018 o 17:19
kristoch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kask enduro z szybą do 600 PLN - opinie, wnioski? motormaniak Kaski 302 13.09.2021 21:16


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.