![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Przy jakich obrotach odcina? On powinien odcinać
![]() Silnik rozkręca się o wiele szybciej niż obrotomierz, który ma pewną zwłokę i bezładność. Jak się na luzie (bez biegu w sensie, na postoju) odkręci manete na max, to silnik się dokręca do tych 9000 przy których powinno odcinać, ale zegar zdąża dokręcić się do 6000-7000 i może to czasem trochę namieszać w głowie. Najlepiej by było zobaczyć na trójce przy jakich obrotach odcina.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |