![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
Co do przebiegu się nie wypowiem. Co do wałka wg. mnie ładny wałek.
EDIT: jednak na zdjęciu nr 3 już nie taki ładny... uklepany trochę. 60 000? przez tyle się tak nie uklepie, chociaż Fassi pokazywał w wałkowym trupa co niby ma 60 tyś. traktuję to jako wyjątek albo ewenement... tutaj 160? 260.... jednak wklejenie w tym stanie załatwi sprawę... wklejenie i ściąganie opisane w wątku wałkowym dokładnie. Wałki po 100 tyś wyglądają tak: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=16104&page=20 lub tak: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=16104&page=23 Po 60 tyś wygląda tak:
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. Ostatnio edytowane przez Mallory : 23.02.2018 o 17:59 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? | tomozdyn | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 28 | 12.07.2017 07:46 |
Czy warto zmieniać wałek zdawczy | Vooytas | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 62 | 08.06.2010 23:34 |