Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.02.2018, 07:45   #10
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Uwazam tak jak Szynszyl ze bardzo wiele zalezy od jakosci wykonania i materialu z ktorego to wyrzezbiono. Gdybym to ja mial stworzyc zrobil bym to z deka inaczej. Element bym pozdzielil na pol (poprzecznie) a w srodku zrobil bym rowek na pierscien zegera ktory zakladal bym na walek. Takie rozwiazanie zapewnilo by 100% pewnoci prawidlowego osadzenia zebatki. Choc dalej pozostaje problem taki ze cale obciazenie ma byc przenoszone przez dwie sruby M6 zabezpieczenia na zebatke i dalej. Takie rozwiazanie ma sens tylko i wylacznie z polaczeniem takiego patentu i klejenia zebatki w celu zniwelowania ubytkow materia w miejscu styku zebatki i walka. By obciazenie bylo przenoszone z walka na zebatke ,a nie z walka na zabezpieczenie i dalej na zebatke.
Uff, to zem sie naprodukowal mam nadzieje ze zrozumialy jest moj wywod.
Pozdro
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? tomozdyn Silnik, sprzęgło, skrzynia 28 12.07.2017 07:46
Czy warto zmieniać wałek zdawczy Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 62 08.06.2010 23:34


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.