![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Uwazam tak jak Szynszyl ze bardzo wiele zalezy od jakosci wykonania i materialu z ktorego to wyrzezbiono. Gdybym to ja mial stworzyc zrobil bym to z deka inaczej. Element bym pozdzielil na pol (poprzecznie) a w srodku zrobil bym rowek na pierscien zegera ktory zakladal bym na walek. Takie rozwiazanie zapewnilo by 100% pewnoci prawidlowego osadzenia zebatki. Choc dalej pozostaje problem taki ze cale obciazenie ma byc przenoszone przez dwie sruby M6 zabezpieczenia na zebatke i dalej. Takie rozwiazanie ma sens tylko i wylacznie z polaczeniem takiego patentu i klejenia zebatki w celu zniwelowania ubytkow materia w miejscu styku zebatki i walka. By obciazenie bylo przenoszone z walka na zebatke ,a nie z walka na zabezpieczenie i dalej na zebatke.
Uff, to zem sie naprodukowal mam nadzieje ze zrozumialy jest moj wywod. Pozdro |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? | tomozdyn | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 28 | 12.07.2017 07:46 |
Czy warto zmieniać wałek zdawczy | Vooytas | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 62 | 08.06.2010 23:34 |