![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Franz - brawo!
Ja na swoim przykładzie powiem jak było z K60. Dopóki jeździłem na XTZ750 to były dla mnie rewelacyjne. W górach spokojnie można było trzeć podnóżkami i kuframi o asfalt, deszcz zero problemów. No idealne gumy. Kupiłem KTM950... założyłem K60 i dupa! Za dużo mocy, zbyt agresywna jazda. Potrafił na asfalcie (SUCHYM!) odjechać i tył (faaajnie) i przód (tzw obsrałem zbroję). I teraz tak... można mówić, że będzie się jeździć spokojnie, emerycko i kupić Mitasa... tylko co będzie, kiedy nagle na mokrym trzeba będzie hamować awaryjnie? Dla kilku stówek poświęcić zdrowie swoje i ewentualnie kogoś... chyba nie warto.
__________________
Wolniej ale dalej Cierpliwości |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klamoty wyprawowe - pytań kilka | mojrzesh | Wszystko dla Afryki | 17 | 08.09.2011 13:19 |