![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,035
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 49 s
|
![]()
jest cieńka, koło 5-6mm
co do piaskowych opon na nasze motocykle (masa spora niestety) ze sprawdzonych: - Michelin AC 10 - Michelin Desert (cena powala) - Motoz Tractinator Desert - Australijskie - twarde, bazują na kauczuku przez co twarde i mało śliskie (Mijamoto właśnie testuje z powodzeniem, głośne jak każda kostka, spory przebiej powinny uciągnąć). - Motoz Tractinator Enduro - trochę rzadka jak na asfalt, ale w błoto i piach bajka. - Trelleborg T644 (Army Special) już chyba nieprodukowana ... - Metzeler Unicross .. na 2009 nie ma produkcji, ale nie została zakończona na dobre więc za jakiś czas jeszcze będą. - Pirelli Scorpion Rally (tylko ta cena ... ) - Pirelli MT21 - Mitas E-09, ale tylko jak jest nowy, powiedzmy do 4mm, potem już hardcore. Pewnie pojawią się głosy o TKC80 na przód i pewnie będą mieli rację, nie miałem, ale ekipa sobie chwali, niech się zresztą wypowiedzą. Motozy jak w rzeczywistości wyglądają można popatrzeć tu: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=2807
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 17:30 |