![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#26 |
![]() |
![]()
Jeśli jedziesz w tak ciepły rejon, to oczywiście W50 to minimum, tym bardziej, że to singiel. Wyboru dużego nie ma. Najodpowiedniejszy wbrew temu co się wielu wydaje będzie minerał, dlatego, że jest on wytrzymalszy od semi czy full syntetyka w funkcji czasu (czym mniejszy index lepkości, tym trwalszy produkt). Tu poleciłbym Ci Penrite 25W70 Enduro. Oczywiście żaden produkt nie zapewni pełnej ochrony na dystansie (szczególnie w upale) powyżej 6 kkm. Po za tym, równie dobry będzie Royal Purple Max Cykle 20W50. Nie używaj oleju na estrach.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Olej do scottoiler'a - jaki? | hans | Wszystko dla Afryki | 20 | 19.11.2012 12:49 |
Jaki olej wybrać na dolewkę??? | JarekAT | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 33 | 25.10.2012 18:32 |
Jaki olej do zawieszenia standard, progresy ? | Franz | Rama, zawieszenia, napęd | 61 | 23.04.2012 16:37 |
Posiadacze RD03 - jaki olej silnikowy używacie ?? | Babel | Regularne czynności serwisowe | 55 | 09.07.2011 23:20 |