Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.09.2017, 22:43   #11
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Pisałem z jednym z tunerów zawieszenia z Polski o tym wycieraniu się goleni.
"Co do samych lag, to już ten temat przerobiłem i faktycznie jest problem i Honda Poland nic z tym nie zrobi. jeden z moich klientów wpompował ok 30tyś zł w dodatki - zawieszenie, układ wydechowy, elektronika, kufry inne gadżety i poddał się sprzedając motocykl zamieniając na multistrade. Efekt ten jest dość uciążliwy - taczkowata praca przodu."
Lipa.
Malo wiarygodne. Wpompowanie 30k w NAT jest dość trudne. Nawet jeśli, to wygląda na gadzeciarstwo. Gadzeciarze rzadko zjeżdżają z asfaltu i raczej mało jeżdżą. A na asfalcie znane sa całkiem spore przebiegi NAT bez usterek. Jeśli zaś naprawdę ktoś za chore pieniądze zrobił z NAT twarde enduro i na dodatek używa zgodnie z przeznaczeniem to nie wierzę, żeby nie ogarnął serwisowania UPSow.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dolna półka - czy będzie jeszcze żyć? peter8700 Rama, zawieszenia, napęd 12 21.06.2017 23:13
Dolna półka??? Jacek12-j1 Wszystko dla Afryki 23 27.05.2014 22:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.