![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Hej Wojtek , zgaduję że piszesz o woltomierzu. Sprawdź czy dobre przewody dałeś do akumulatora . Ja założyłem regler od rafwro (zaraz potem miałem założyć woltomierz) i pojechałem na przejażdżkę z której ja wróciłem karetką a moto przyczepką . Woltomierz założył mi już mechanik w ramach odbudowy motocykla i... pochrzanił przewody zasilajace woltomierz z przewodami do regulatora mocy (te z zaizolowanymi wsowkami) efekt byl taki ze palila mi się niebieska dioda i nic nie moglem zrobic. W moim przypadku wiazalo sie to z rozkreceniem plastikow i zdjeciem zbiornika ale juz dziala po zamianie przewodow. Co do instrukcji to jest ona .... rozbudowana i sporo moliwosci ustawien ma to niepozorne urządzenie . Jako ze moj intelekt ogranicza mnie w sprawnym rozumieniu wszelakich instrukcji obsługi to ta od woltomierza też mnie trochę czasu kosztowała . Jednak skoro ja ją ogarnąłem to znaczy że każdy to ogarnie
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |