Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.08.2017, 11:18   #14
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
Domyślnie

Symetryczny rozkład obciążenia na fazach/uzwojeniach jest istotny i bardzo ważny - tu słuszna Twoja uwaga i brawo za spostrzegawczość. Jednak podczas krótkotrwałego obciążenia (nawet nadmiernego) jednej z faz czy uzwojenia, nic się stanie poza wzrostem temperatury i zużycia energii.
To sprawdzenie jest pomiarem chwilowym, a nie stałym obciążeniem dla układu.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła

Ostatnio edytowane przez Novy : 18.08.2017 o 11:57 Powód: Literówka
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
padł alternator? Włóczykij Układ elektryczny i zapłonowy 2 12.08.2017 17:50
Ohlins - diagnostyka i regeneracja ewentualnie. Bonjour Rama, zawieszenia, napęd 12 18.01.2013 21:42
alternator podmianka? mad_leaf Układ elektryczny i zapłonowy 9 09.11.2011 09:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.