![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
Symetryczny rozkład obciążenia na fazach/uzwojeniach jest istotny i bardzo ważny - tu słuszna Twoja uwaga i brawo za spostrzegawczość. Jednak podczas krótkotrwałego obciążenia (nawet nadmiernego) jednej z faz czy uzwojenia, nic się stanie poza wzrostem temperatury i zużycia energii.
To sprawdzenie jest pomiarem chwilowym, a nie stałym obciążeniem dla układu.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() Ostatnio edytowane przez Novy : 18.08.2017 o 11:57 Powód: Literówka |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
padł alternator? | Włóczykij | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 12.08.2017 17:50 |
Ohlins - diagnostyka i regeneracja ewentualnie. | Bonjour | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 18.01.2013 21:42 |
alternator podmianka? | mad_leaf | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 09.11.2011 09:52 |