![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 759
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 11 godz 44 min 26 s
|
![]()
A na koniec będzie milion oczek na akumulatorze... wyjecie go i włożenie będzie masakrą. Według mnie lepszym pomysłem na przyszłość jest podłączanie gdzieś dalej przy przekaźniku rozrusznika tam tez jest stale napięcie i w razie jakichś prac akumulator łatwiej wyciągnąć.
__________________
Pas zieleni to także pas ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wodoodporne konektory | newrom | Układ elektryczny i zapłonowy | 23 | 10.07.2009 12:56 |