|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2016
Miasto: TAK
Posty: 135
Motocykl: CRF1000L GS1200adv
Przebieg: jest
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 28 min 5 s
|
![]() Cytat:
![]() Mi jakoś kask stabilnie siedzi nawet przy 190. Może dla tego, że jestem kurdupel - do 190cm potrzebuję taboreta ![]() Też rozważałem kierownicę, ale ostatecznie zrezygnowałem. Środkowa część kierownicy - konieczność odwracania uwagi od drogi, mało logiczny kąt ustawienia samego GPS - słońce, dostęp do stacyjki i odpada tankbag. Lewa lub prawa strona kierownicy - opcja z wykorzystaniem komponentów RAM - nie przekonało mnie: mój GPS 390g (ciężki i większy od twojego) - ryzyko samoistnego przechylenia się GPS i zablokowanie ruchu kierownicą (jazda po nierównym). Tak więc został tylko pałąk. Ale ... skoro przeniosłeś GPS na kierownicę i Ci pasuje to tylko śmigać ![]() Z ciekawości zapytam skąd pociągnąłeś zasilanie ?
__________________
Umiejętność prawidłowej oceny przychodzi z doświadczeniem. Niestety doświadczenia przybywa w wyniku niewłaściwej oceny Ostatnio edytowane przez VIPER : 30.05.2017 o 19:27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,897
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 22 min 30 s
|
![]()
JA moja 410 montuje na tej poprzeczce i nie ma problemu.Zadnych tam RAMow na kierownicy czy cos.Do mocowania nawigacji urzylem takie cos
http://www.ebay.de/itm/131983520826?...%3AMEBIDX%3AIT Guma sie nie obraca bez wzgledu na nawierzchnie,ciezar navinczy cos tam.Jest lekka i tania do bolu.Do tego navo fajnie siedzi na poprzeczce a nie na jakims wysioegniku nad zegarami. |
![]() |
![]() |