Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.05.2017, 15:17   #26
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

Około 20zł za jedną sztukę. Mogę zapytać czy przy zamówieniu większej ilości jest upust. Oni to robią na automatycznej tokarce CNC, więc tylko wybrać profil, wymiary a potem maszyna wypluwa uszczelkę co minutę Więc jest spora szansa, że przy większym zamówieniu była by mniejsza cena.

Jeśli byłoby zainteresowanie mógłbym skompletować cały zestawu reanimacyjny (tulejka ślizgowa, wszystkie oringi, uszczelniacz na zamówienie) jakby było kilka osób chętnych.

Mogę też podać wszystkie numery i oznaczenia + sklepy w których kupowałem, ale to jak będę pewny, że wszystko jest ok i pasuje.

Aha. Bym zapomniał, że jest problem jednym zgarniaczem. Tym najbardziej wystawionym na "świat", co zgarnia syf z tłoczyska. To też jest jakiś patent nie do kupienia. Facet w sklepie pomacał i dał mi kilka podpowiedzi, jeszcze myślę jak to rozwiązać. Jest opcja (ale nie mam 100% pewności, bo nie pamiętam jak to rozbierałem), że PKS tego nie wymieniał. Na uszczelniaczu/zgarniaczu był zadzior od śrubokręta w gumie do blachy. Ja jak to rozbierałem to pamiętam, że zeszło bez większych problemów i nie wydaje mi się, że to mój zadzior. Więc jest podejrzenie, że było to ściąganie i zakładane przed moim rozbieraniem. Na jednym moim zdjęciu w telefonie widać z drugiej strony małe wgniecenie na kołnierzu, zrobione jeszcze przed rozbieraniem tego dekla na części. Ale to tylko moje podejrzenie, nie chcę nikogo o nic oskarżać.

W sumie facet w sklepie powiedział mi, że mogę też próbować założyć to z powrotem, tylko wymienić "sprężynkę" (taką obrączkę) na nową.

-------------------
Aktualizacja:

Uszczelka odebrana. Wygląda spoko. Pomyliłem się i ona ma wysokość 6,5mm (PKSowa 5mm). Uszczelka + oring + podkładka z brązu podpierająca uszczelniacz. Według specyfikacji uszczelka do uszczelniania dławnicy, ciśnienie robocze do 160 bar
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg 20170517_180003.jpg (674.4 KB, 13 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez CzarnyCzarownik : 17.05.2017 o 18:11
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Tylni amor-czyli jak go wytargać marekw Rama, zawieszenia, napęd 104 20.06.2019 18:51
Tylni amor w trójce ltd454 Rama, zawieszenia, napęd 18 15.04.2013 19:55
Podrapany tylni amor ramires Rama, zawieszenia, napęd 6 26.08.2008 00:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.