![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#36 |
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
![]() Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,053
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
![]() Online: 1 miesiąc 1 dzień 21 godz 25 min 5 s
|
![]()
Możliwe że ktoś tam założył jakąś "durną "sprężyne , która miała być niby lepsza .
Ja nie wiem skąd to parcie na utwardzanie zawieszeń . Jak dla mnie zawieszenie ma tłumić nierówności i połykać ![]() ![]() Fakt w dr se z przodu zmieniłem sprężyny na progresy bo fabrycznie to jest flak i dopiero teraz to normalnie pracuje . Z tyłu zaś zostało normalnie bo skok jest długi i w połowie regulacji . W moim amorku z trójki , też jest spręzyna sciśnięta tak na pół regulacji tym gwintem. Jedyne co mogę bez wyciagania amora, to ustawić tą śrubokrętową regulację w lewo na max i rozkręcić ile się da ( ważę w porywach 94 kg ) napiecie wstepne spręzyny ? Ostatnio edytowane przez Widmo80 : 21.03.2017 o 16:02 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kłopot z prądami - regler, przerywacz kierunków czy też coś innego ?? | slafo | Układ elektryczny i zapłonowy | 13 | 28.05.2013 20:40 |
Problem z tylnym amortyzatorem ;/ | Kuba | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 30.05.2008 17:36 |